Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Μαρία Νεφέλη Γαζή: Μπήκε στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης και ποζάρει χωρίς ρούχα


Η 19χρονη σύντροφος του του Άνθιμου Ανανιάδη, Μαρία Νεφέλη Γαζή, διανύει τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της και είναι τρισευτυχισμένη.




Η Μαρία Νεφέλη πόζαρε καλυμμένη μόνο με ένα ύφασμα, δείχνοντας μας έτσι τη φουσκωμένη κοιλίτσα της.

Περιμένοντας σε τρεις μήνες το πρώτο τους παιδί, μιλούν για τα συναισθήματα που τους έφεραν κοντά, για την ευτυχία που βιώνουν και για τη συνειδητή απόφαση να γίνουν γονείς.

Ο έρωτας του Άνθιμου Ανανιάδη και της Μαρίας Νεφέλης Γάζη εξελίχθηκε παράλληλα με αυτόν των ηρώων που υποδύονταν στην παράσταση «Ντόριαν Γκρέι». Και όταν αυτή ολοκληρώθηκε, ήξεραν ότι ο κύβος είχε ριφθεί και από τη συγκατοίκηση στη σκηνή πέρασαν σ’ αυτή στην πραγματική ζωή. Ένα χρόνο μετά, μετρούν τις ημέρες μέχρι τη γέννηση του γιου τους, απόλυτα συνειδητοποιημένοι για την απόφασή τους να γίνουν γονείς.


Άνθιμε, σε Δυο  μήνες η Μαρία Νεφέλη θα φέρει στον κόσμο το μωρό σας. Ποια είναι τα συναισθήματά σου;

Βιώνω τις πιο υπέροχες και ευτυχισμένες ημέρες της ζωής μου. Νομίζω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να ονειρεύεσαι να κρατήσεις το νεογέννητο μωρό σου στα χέρια σου.

 Το πιο όμορφο απ’ όλα, όμως, είναι ότι αυτή η γυναίκα μ’ έκανε να συνειδητοποιήσω πόσο βαθιά επιθυμούσα –χωρίς ποτέ να το εκδηλώσω– να γίνω μπαμπάς. Όταν προέρχεσαι από μια χωρισμένη οικογένεια, έχεις μια επιθυμία κι ένα φόβο. Ονειρεύεσαι να δεις τον εαυτό σου στο κάδρο μιας ευτυχισμένης, μεγάλης οικογένειας και από την άλλη φοβάσαι μήπως αυτή διαλυθεί.

 Στην περίπτωσή μου, επειδή αξιολόγησα με ωριμότητα και αγάπη τους γονείς μου και τα λάθη τους, θεωρώ ότι κέρδισα, αν μη τι άλλο, το πολύτιμο μάθημα να αναγνωρίζω τι δε θέλω να κάνω. 

Έτσι, λοιπόν, μου ήταν πιο εύκολο να ξεπεράσω το φόβο και ν’ ακολουθήσω την επιθυμία μου με την κοπέλα που με έκανε να αισθανθώ την εντιμότητα της αλήθειας της και να κάνω το βήμα να δημιουργήσω μαζί της οικογένεια.


Τι αγάπησες στη Μαρία Νεφέλη;

Ενώ είναι πολύ νέα, αισθάνομαι ότι είναι η πιο ώριμη γυναίκα που έχω συναντήσει στη ζωή μου. Ο λόγος για τον οποίο βρίσκομαι στην Ελλάδα είναι γιατί ερωτεύτηκα τη Μαρία Νεφέλη. Είναι ένας άγγελος! Η ενέργεια και η αλήθεια της γέμισαν τη ζωή μου.

Πότε πρωτοσυναντήθηκατε;

Συναντηθήκαμε στο casting για την παράσταση «Ντόριαν Γκρέι», που παρουσίασα πέρυσι στη Θεσσαλονίκη. Όταν την είδα, μαγεύτηκα. Τράβηξα σε βίντεο τη σκηνή που έπαιξε, για να τη δείξω στους συνεργάτες μου, γιατί μου έβγαλε μια απίστευτη τρυφερότητα. Εξ ου και θεώρησα ότι θα ήταν η ιδανικότερη για το ρόλο της Σίμπιλ. Όντως, ήταν συγκλονιστική.

Πότε αντιλήφθηκες ότι την ερωτεύεσαι;

Στις πρόβες. Είναι η μόνη γυναίκα στη ζωή μου με την οποία αισθάνθηκα απευθείας ουσιαστική σύνδεση.


Πώς την προσέγγισες;

Για να είμαι ειλικρινής, την προσέγγισα μέσω του ρόλου μου. Επειδή οι χαρακτήρες που υποδυόμασταν ερωτεύονταν, ένιωθα το συναίσθημα του ρόλου να μετουσιώνεται σε αληθινό.

 Κάποια στιγμή ένιωσα πως ο έρωτάς μου για τη Μαρία Νεφέλη υπερτερούσε του έρωτα του Ντόριαν Γκρέι για τη Σίμπιλ. Ουσιαστικά, μέσω της σύνδεσης των χαρακτήρων μας είχαμε την ασφάλεια να εκδηλώσουμε αυτά τα συναισθήματα. Κάτι που δε θα γινόταν αν ήμασταν ο Άνθιμος και η Μαρία Νεφέλη απλά.

Πότε εκδηλώσατε τα συναισθήματά σας και νιώαστε ότι θέλετε να είστε ζευγάρι;

Ένα μήνα μετά τη γνωριμία μας.


Ένα χρόνο αργότερα, φαντάζομαι πως νιώθεις απόλυτη ευτυχία για την επιλογή σου.

Νιώθω ουσιαστική ευτυχία, γαλήνη και ισορροπία. Με τη Μαρία Νεφέλη ζήσαμε από την πρώτη μέρα μαζί. Ήταν σαν να περίμενε ο ένας τον άλλο να έρθει στη ζωή του.

 Είμαι βέβαιος πως η σχέση μας είναι καρμική. Αν και είμαι ελεύθερη φύση, ποτέ αυτό το χρόνο δε σκέφτηκα, ούτε για ένα λεπτό, πως με καταπιέζει στο ελάχιστο η συγκατοίκηση. Έχω περάσει τις πιο όμορφες και αληθινές στιγμές της ζωής μου.

Τι φύλο θα είναι το παιδί;

Περιμένουμε αγόρι. Έρχεται ο Τιμόθεος Ανανιάδης!

Είναι το όνομα του μπαμπά σου;

Ναι. Και θέλω πολύ να του κάνω αυτό το δώρο, γιατί είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ απεριόριστα και τον έχω παράδειγμα για πολλά στη ζωή μου.



Μαρία Νεφέλη, εσύ τι αγάπησες στον Άνθιμο;

Αγαπώ τον Άνθιμο γι’ αυτό που είναι. Για τα πάντα, δηλαδή. Είναι μοναδικός.

Ένας χαρούμενος, τρυφερός, ζεστός, τρελός, ανυπόμονος, αποφασιστικός, δοτικός, αληθινός, αυτοκαταστροφικός, αλλά και survivor άνθρωπος! Έχει μια βαθιά, υπέροχη φιλοσοφία για τη ζωή. Μπαίνει στο μεδούλι της και ζει το κάθε λεπτό.

Τα συναισθήματά σου περιμένοντας το μωρό ποια είναι;

Όταν έμαθα πως είμαι έγκυος, τα συναισθήματά μου ήταν ανάμεικτα. Από τη στιγμή που συνειδητοποίησα το γεγονός, ένιωσα ότι δίνω ζωή στη ζωή μου, ότι τη χρωματίζω.

 Στην εποχή μας, όταν κάποιος ακούει για εγκυμοσύνη κοριτσιών στην ηλικία μου είναι συνήθως αρνητικός, με το πρόσχημα ότι καταστρέφεται η ζωή της νεαρής μαμάς. 

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένη με την απόφασή μου και αρκετά ικανή να συνδυάσω τη δική μου ζωή με τη νέα ζωή που θα έχω στα χέρια μου. Είμαι ενθουσιασμένη!



Είναι δύσκολη η εγκυμοσύνη σου;

Μέχρι στιγμής κυλά ομαλά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Άλλωστε, σε μικρές ηλικίες αυτό είναι φυσιολογικό να συμβαίνει.

Πώς φαντάζεσαι τη στιγμή που θα κρατήσεις το γιο σας στην αγκαλιά σου;

Μαγική, υπέροχη! Ανυπομονώ να τον κρατήσω στα χέρια μου.

Εσύ, Άνθιμε;

Είναι ένα συναίσθημα το οποίο επεξεργάζομαι πολύ. Τον περιμένω πώς και πώς. Είναι το καλύτερο δώρο που μου έφερε η ζωή.



Είναι αντισυμβατικό το ότι δεν παντρεύεστε.

Ένιωσα παντρεμένος ψυχικά με τη Μαρία Νεφέλη από την πρώτη μέρα που τη γνώρισα. Δε θα μας δώσει κανένας γάμος σε εκκλησία κάτι περισσότερο. Είμαστε πιο παντρεμένοι από τους παντρεμένους.

 Η αγάπη δεν κρίνεται από ένα χαρτί ή έναν τίτλο, αλλά από την τριβή και την ουσιαστική επικοινωνία. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δέσμευση από τη βαθιά εκτίμηση και επιλογή να είσαι μ’ έναν άνθρωπο συνειδητά.

Έπειτα από δέκα χρόνια επιστρέφεις στην ελληνική τηλεόραση, συμμετέχοντας στο σόου «Dancing With The Stars».

Χαίρομαι πάρα πολύ που θα είμαι σ’ αυτό το πρόγραμμα. Στην απόφασή μου να συμμετάσχω μέτρησε καταλυτικά το ότι έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα, πέρα από το ότι είναι ένα φαντασμαγορικό σόου, στο οποίο είμαι βέβαιος ότι θα περάσουμε καταπληκτικά.

Να φανταστώ πως η Μαρία Νεφέλη, έχοντας παράλληλα την ιδιότητα της χορεύτριας, σε μύησε πρώτη στον κόσμο του χορού.

Όχι. Δεν ξέρω καθόλου χορό κι αυτό είναι μία ακόμη πρόκληση για μένα. Αδημονώ να το ζήσω. Οφείλω να ομολογήσω πως μέτρησε στην απόφασή μου το ότι, όπως πέρυσι μπήκε στα βαθιά η Μαρία Νεφέλη ως ηθοποιός, αξίζει να βιώσω κι εγώ το ίδιο, στο ρόλο του χορευτή.

Ακόμα κι αν όλοι στοιχημάτιζαν πως θα επέλεγες το «Survivor», εσύ προτίμησες το «DWTS».

Δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου το «Survivor». Έχει πλάκα, γιατί τους τελευταίους έξι μήνες λαμβάνω συνεχή μηνύματα ότι θα πάω, ενώ δεν έχω μιλήσει ποτέ με κανέναν από την παραγωγή ή τον ΣΚΑΪ. Δε είχα ούτε έχω ενδιαφέρον να συμμετάσχω σε ένα τέτοιου είδους reality επιβίωσης.

Πώς φαντάζεσαι τη ζωή σου σε δύο χρόνια;

Θέλω να ζήσω την εμπειρία της οικογένειας. Θέλω πραγματικά να είμαι ένας εξαίρετος πατέρας και να αγαπώ τη Μαρία Νεφέλη απεριόριστα, όπως σήμερα.


πηγη: couscous.gr -like.philenews 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.